DSCF7488Центр розвитку дитини „ІНДИГО” – це осередок розвиваючого навчання, адже дитинство  –  неповторна пора становлення  росту розумових сил. Саме зараз активність і невгамовне бажання випробувати себе в різних починаннях проявляються дуже виразно. І кому, як не нам, важливо помітити та розвинути даний природою талант. Ми допомагаємо вводити дітей на початку свого життя в світ ідей, книг, навчити радості вчення, вести дорогою інтелектуальної активності.

Сьогодення вимагає від наших малюків успіхів у підготовці до школи, у їх фізичному, психічному та інтелектуальному розвитку. Рівень готовності  до шкільного навчання залежить від оволодіння  дитиною читанням та письмом. Показниками цього є нтелектуальна, соціальна та фізична готовність.

Інтелектуальна  готовність визначається за станом розвитку мовлення: звуковимова, обсяг словникового запасу. Наші заняття збагачені  чистомовками, скоромовками, віршами, які ми вивчаємо швидко за допомогою малюнків (метод ейдетики). Завдяки груповим заняттям дитина набуває досвід у  спілкуванні з однолітками і вчителями.

Комплекс „Першокласник – 2016″ в Центрі розвитку дитини „ІНДИГО” включає в себе три п`ятнадцятихвилинні заняття в класі – українська мова і читання співом, математика і логіка та графосенсомоторика, між якими перерви – динамічні хвилинки, які проводяться в ігровій формі. У групі 6-8 дітей.

Ми творчо підходимо до різних методів роботи, до проведення занять: заняття проводяться в ігровій формі, що є цікавим для дітей, вони з задоволенням готуються до занять, стають більш уважними, активнішими. На заняттях елементи інших видів занять (ліплення, малювання, фізкультура, тощо).

На заняттях діти розвивають дрібну моторику та координацію рухів рук і пальців, особливо ведучої руки, проводиться пальчикова гімнастика (ігри, вправи) та використовується  „тренажер для ведучої руки”.

Завдяки  використанню усього вищезазначеного, ми намагаємося розвинути  та сформувати у дитини наступні важливі функції: стан слухової та зорової пам’яті, зорового аналізу та синтезу, слухового сприйняття та уваги і т.п. Саме від наявності цих знань та вмінь залежить темп і якість формування навичок читання і письма. Підготовка дитини до оволодіння читанням та письмом має ґрунтуватися на застосуванні комплексу вправ у процесі розвиваючих занять.

Необхідним компонентом правильно побудованого процесу навчання дошкільнят математики є дидактичні засоби. Вдалий вибір і доцільне використання їх на заняттях, полегшує дітям пізнання дійсності, сприяє засвоєнню матеріалу завдяки враженням та спостереженням на які спирається розумова та практична діяльність.

Наші заняття з математики сприяють розвитку логічного мислення дошкільнят. Основна мета цих занять сформувати елементарні математичні знання у дітей дошкільного віку, математичні уявлення та початкові поняття, навчити їх найпростішим способам виконувати математичні дії, сформувати у них відповідні вміння та навички, підготувати до самостійного застосування цих умінь при розв’язанні  найрізноманітніших практичних і пізнавальних завдань, сприяти розвитку особистості в цілому.

Для нас важливо, що батьки дітей Центру „ІНДИГО” розуміють: математика в дошкільному віці – це унікальна можливість для повноцінного розвитку малюка, а не тільки формування навичок лічби та способів розв’язування задач!