PostHeaderIcon ДО ШКОЛИ ІЗ ЗАДОВОЛЕННЯМ? ЛЕГКО!

DSCF1875В наш час батьки першокласників часто стикаються з неочікуваними проблемами: здавалося б, і читає дитина ще до школи, і писати вміє, і рахувати, але все це ніби окремо «працює», при цьому процес навчання чомусь «гальмується». А справа тут в тому, що дитина, хоч і має певні запаси знань, може виявитися психологічно не готовою до шкільного навчання.

Психологічна готовність до школи визначається багатьма компонентами психофізіологічної, інтелектуальної, мотиваційно-особистісної, соціальної та емоційно-вольової сфер дитини.
Ми помітили, що підготовка дитини до школи часто обмежується розвитком деяких з цих сфер (найчастіше інтелектуальної), хоча для успішного навчання необхідний гармонійний розвиток всіх складових.

Важливим критерієм психологічної готовності до навчання виступає довільна регуляція діяльності, яка охоплює всі види діяльності дитини і представляє собою здатність свідомо контролювати себе, керувати своїми внутрішніми і зовнішніми діями, своїми пізнавальними процесами і поведінкою в цілому. По суті довільна регуляція – це уміння навчатись: ставити та досягати мети, планувати дії з урахуванням правила, обирати та дотримуватись способу дії, контролювати процес і результат, виправляти власні помилки.

Недостатній рівень розвитку саме довільної регуляції діяльності негативно позначається на успішності включення дитини в учбовий процес.

Ще одним важливим моментом, на який батькам варто звернути увагу, є емоційне ставлення дитини до навчання в школі та сформованість так званої «внутрішньої позиції школяра».
Іноді певні страхи щодо школи або мотиваційна неготовність дитини залишаються непоміченими, адже дитина не завжди озвучує саме те, що відчуває, оскільки знаходиться під дією зовнішнього впливу. Дитина може казати те, чого хочуть почути від неї батьки, або інші дорослі, яких вона любить.
Та і самі батьки часто вагаються, приймаючи рішення стосовно початку навчання в школі для своєї дитини.

Щоб уникнути додаткових складностей в майбутньому навчанні, рекомендуємо своєчасно виявити проблемні зони та допомогти дитині.

В Центрі “ІНДИГО”  психологічна діагностика довільної регуляції діяльності (5 основних методик та 3 додаткових) та емоційного ставлення дитини до школи (3 методики) допоможе виявити аспекти, які потребують втручання та допоможе батькам прийняти зважене рішення стосовно часу вступу дитини до школи.

За результатами діагностики тривалістю 1 година батьки отримають відповідні рекомендації щодо подальшого розвитку або корекції певних складових готовності до школи дитини.

Запис на діагностику: 361-85-61.

Залиште, будь-ласка, свій коментар

Anti-spam: complete the taskWordPress CAPTCHA


Архіви
Сувій блоґів
Категорії
Корисні посилання
Архів