КАБІНЕТ ЛОГОПЕДА
Мова – складна система навичок. У процесі мовного розвитку формуються вищі психічні функції, що готують дитину до дорослого життя.
Дошкільна дитинство – перший період психічного розвитку дитини, в зв’язку з цим він є найважливішим і відповідальним, оскільки саме в цьому віці закладаються основи всіх психічних властивостей і якостей особистості, пізнавальних процесів і видів діяльності.
Одним з найважливіших придбань дошкільного дитинства є мова, яка починає формуватися в дитячому віці. У ранньому дитинстві, з ускладненням діяльності малюка і розширенням доступних сфер діяльності, ускладнюється спілкування з дорослими, і потреба в мові зростає, що в свою чергу, стимулює розвиток активної мови, яка перетворюється в засіб спілкування. Мова починає набувати комунікативну функцію, а в подальшому узагальнюючу, яка планує, регулюючу і знакову.
Саме в дошкільному віці мова дитини найбільш вразлива, і під впливом ряду несприятливих факторів може порушуватися і надалі мати патологічний розвиток.
У зв’язку з вищесказаним дуже важливо спостерігати за розвитком малюка, за його спілкуванням з дорослими і однолітками. При перших же тривожних симптомах, що стосуються розвитку малюка, необхідно звернутися до фахівців (невропатолога, психіатра, логопеда, психолога). Важливо не упустити момент і вчасно почати корекційну терапію, так як у віці до 6 років дитячий організм дуже пластичний, що створює величезні можливості для виховання, навчання і компенсації порушених функцій за допомогою інших функцій і систем організму.
Якщо ви звернули увагу на те, що мова вашої дитини відрізняється від мови однолітків, у дитини виникають проблеми в спілкуванні і він замикається в собі, то вам необхідно звернутися за допомогою до фахівця – логопеда.
Індивідуальні заняття з логопедом проводяться, з огляду на вік та індивідуальні особливості розвитку дитини та можуть зайняти тривалий час.
У заняття входять наступні напрямки:
• корекція звуковимови;
• розвиток фонематичного слуху;
• загальний розвиток мови;
• розгальмовування мови