ЛАСКАВО ПРОСИМО НА АНГЛІЙСЬКУ!

Юлія Михайлова – викладач англійської мови ЦРД “ІНДИГО”
Більшість з нас прекрасно розуміє, що знання іноземних мов – шлях до гідних і високооплачуваних професій, комфортного пересування різними країнами світу і вільного спілкування з місцевими жителями.
Тому багато батьків прагнуть, щоб їхні діти вивчали англійську мову змалечку.
І тут слово за педагогом. Для того, щоб у дитини з’явився інтерес до вивчення іноземної мови, її не треба «вчити» мови, а залучити до активної участі у процесі. Адже кожній дитині цікаво, коли вона не просто вчить нудну граматику, а грає в різноманітні ігри, слухає казки і бере участь в них, співає англійські пісеньки, розказує вірші. Саме через гру і постійну взаємодію з іншими дітьми в групі та інтерактивними матеріалами ми навчаємо іноземній мові в Центрі розвитку дитини «ІНДИГО», зокрема у філіях при ДНЗ №50 та ДНЗ №301.
Усміхнені та завзяті учні крокують коридорами садочку на заняття, бо знають, що там їм не доведеться весь час тільки сидіти на місці і слухати дорослого, а чекають цікаві 30 хвилин гри в англомовному середовищі, підтримка викладача, сюрпризи та маленькі презенти.
Інколи дітки збираються на урок ще не зовсім прокинувшись після обіднього сну, але завжди з задоволенням забирають свої зелені папки вихованців Центру розвитку дитини «ІНДИГО» з завданнями та підстрибуючи вирушають до кабінету на заняття. Традиційно ми наспівуємо по дорозі англомовну веселу пісню, наприклад, улюблену про картоплю.
Кожне заняття розпочинається рухливим привітанням з пісеньками. Обов`язково діалог кожного вихованця з викладачем. Потім у різний спосіб повторюємо вивчений матеріал з таких тем: іграшки, пори року, фрукти, овочі, тварини, рахуємо та називаємо кольори. Діти люблять естафети та хороводи. Зауважимо, що більшість з дітей вивчають англійську вже другий рік, тому групу орієнтуємо на більш сильних учнів. Робимо розминку-зарядку: по черзі учні показують усій групі рухи. Потім поступово переходимо до презентації нового матеріалу: повторюємо нові слова, асоціюємо їх з малюнками, намагаємось ввести їх у словосполучення і невелике речення.
Гарний настрій і ентузіазм формує весела, але, і часом, здорова суперницька атмосфера уроку. Діти намагаються проявити всі свої вміння. Більшості дітей фізіологічно важко всидіти за столами, у кожного учня є свій ритм і спосіб виконання завдань – це особливість навчання у дошкільному віці. До цього педагогу необхідно ретельно пристосуватись і стати для дітей більше старшим товаришем, аніж вчителем.